برای سفارش کالا به فروشگاه های معتبر شهر خود مراجعه کنید 
دسته بندی محصولات

 در ابتدای سال 2008 فردی به نام اشیو باهدف اینکه لامپ های ال ای دی ظاهری شبیه لامپ های ادیسون پیدا کنند این لامپ ها را عرضه کرد که نتوانست مورد استقبال قرارگیرد و جایگاهی در بازار نداشت ولی بعدها در سال 2014 در سراسر اروپا گسترش پیدا کرد 

لامپ ال ای دی فیلامنتی، شبیه لامپ های رشته ای شفاف است که فیلامنت یا رشته های داخل آن معلوم اند و در صورت روشن شدن، به شدت درخشان می شوند.

در لامپ های ال ای دی فیلامنتی به جای رشته تنگستن، از ال ای دی استفاده می شود که هنگام روشن شدن، بسیار درخشان و زیباست 

این لامپ ها قابل تعویض با لامپ های موجود در خانه در انواع بسته بندی وسرپیچ می باشد . به دلیل روشنایی بسیار نزدیک به لامپ های رشته ای و مصرف برق کمتر بهترین لامپ برای لوستر می باشد فیلامنتها در لامپ ها شمعی بیشتر مشخص می شود .

لامپ های حبابی فیلامنتی با ظاهری ساده وقابل تعویض با لامپ های قدیمی برای سرپیچ های معمولی استفاده می شوند درجاهایی که لامپ دیده میشود لامپ حبابی فیلامنتی یک پیشنهاد بینظیر است .

 یکی از دلایل تقاضای بالای بازار و تمایل مشتریان به لامپ فیلامنت به دلیل شیشه شفاف که این لامپ ها دارند در واقع درون لامپ را به وضوح نشان می دهد این فیلامنتها در لامپ های شمعی بیشتر مشخص می شود . 

لامپ های فیلامنتی 6 وات از پرطرفداران لامپ ها می باشند . 

این لامپ ها می توانند همانند لامپ های ادیسونی نور به 360 درجه ساطع کنند و گرمای کمتری تولید می کنند چرا که دیودهای آن ها پراکنده تر است ودر نتیجه گرما را راحتر پخش می کنند طول عمر آن ها از لامپ های ال ای دی معمولی بیشتر است .

 

نکات مهم هنگام خرید لامپ های فیلامنتی 

سرپیچ یا پایه : اغلب ال ای دی فیلامنت با پایه E14 -E27  موجود هستند وباید با سوکت وهر وسیله ای که می خواهید لامپ را بهش وصل کنید هم خوانی داشته باشند . 

همبستگی دمای رنگ با CCT :باید آن ها را در دماهای رنگ مختلف انتخاب کنید .

روشنایی : باید میزان لومن بر وات که بر روی آن نوشته شده دقت کنید توصیه می شود که لامپ هایی با لومن بالاتر انتخاب کنید وآن را به دیمر وصل کنید اینطوری می توانید در هر زمان میزان نوری که لازم دارید را با تنظیم دیمر بدست آورید 

دیمر: امروزه استفاده ازدیمر ها برای هر وسیله برقی لازم است آن ها برای شما انعطاف زیادی ایجاد میکنند امکان تنظیم روشنایی مطابق با نیازتان را برای شما فراهم می کند